вторник, 22 ноември 2016 г.

Кокосова панакота с манго

Манго...за толкова години пазаруване, аз на хубав плод не съм попадала. Говоря за тези на поносима цена, защото има и по 13 лв. бройката...те поне се надявам да са хубави, но така или иначе няма да проверявам. И онзи ден гледам хубаво голямо манго, че и не е твърдо като паве...само за има няма 3-4лв. Грабвах го аз и зарадвана ще го нарежа да се изяде. Да, ама не...вътре сякаш презряло, едно разпадащо се и съответно изобщо не можах дори да го нарежа. Махнах костилката и другото прибрах в една купа, че пари съм давала все пак.
На другия ден когато ядът ми отмина реших, че мога да го оползотворя все някак и си избрах рецептата на http://kulinarenelixir.blogspot.bg
Ако и  вие се ядосате на някое манго и обичате кокосовия вкус,  пригответе си я. 




Продукти:
  • 400 мл кокосово мляко
  • 200 мл течна неподсладена сметана
  • 150 мл сладко кондензирано мляко
  • 10 г желатин 
  • ванилия
  • плодът на едно манго
  • 4 супени лъжици портокалов сок
  • 1/4 пакетче желатин
Начин на приготвяне:
Накиснете желатина в 50 мл студена вода. Загрейте кокосовото, кондензираното мляко, сметаната и ванилията в тенджерка на котлон, почти до кипване. Отстранете и леко охладете. Втечнете желатина (за 5 сек. в микровълнова) и го добавете към мленчанат смес. Разбъркайте добре.
Налейте в подходящи купички или чашки и приберете в хладилника, докато се стегне.
Пасирайте мангото заедно с портокаловия сок. Добавете желатина (предварително накиснат и втечнен) и внимателно разлейте върху белия слой в чашките. Отново приберете докато се желира. 


2 коментара:

  1. Панакотата е много нежна и вкусна. Жалко, за разочарованието ти, наистина е много неприятно човек да остави пари за нещо, което да отиде на боклука. Поздрави от мен, Алби и дано повече няма такива неприятни моменти.

    ОтговорИзтриване